24 April

Snacka om värdelös helg detta kommer att blir!
Usch, i går kom Ida hit efter hennes praktik sen drog vi in till stan där jag köpte gymkort!
Så på måndag börjas det , skönt. Men men ida sov här iallafall, vart kolla på film.
Idag blir det gå på kulturnatta. Sen ska man väl skriva något om det också till skolan.
Sen ska jag köra syster och Martina till Avesta.  Sen vette fan vad som händer, ska väl hämta dom i natt också. Så vette fan vad som händer där imellan x) haha.



Längtar tills på måndag, vill börja gymma nu så jag slipper tänka på dig hela tiden!
Börjar bli ganska jobbigt att du ska bo i mitt huvud hela tiden faktiskt :/.
Kanske är det dags att berätta för dig, det kanske blir lättare då ? 
Eller blir det värre?  Ska man våga chansa?  Frågan är om det finns någon som tar emot mig om jag faller ?
Tror inte det gör det, så lika bra att skita i det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0