18 April

Verkar bli en bra söndag ändå! :)
Nu är Ida på väg hit :). Sen ikväll blir det sova inne i sala ! Bra söndag, gillas !
I fredags vart det lungt, vart en tatuering ! :)
I lördags vart det också lungt. På kvällen drog jag mamma och pappa in till stan å bowlade ! :) Skit kul!
Mamma och jag kom på delad andra plats då medans pappa van med så där 100 poäng lr mer ;D haha.
Men men , kul va det ändå ;D
Bowling är inte min grejj direkt men det är ju så förbannat kul ändå! :D
Haha. Som sagt sitter jag och väntar på att ida pida ska komma över :). Sen blir det åka in till stan mot kvällningen å sova där :)
I morgon är det skolan som gäller, börjar kvart över åtta och slutar tolv typ. Sen blir det hem, vänta på Ida och sen in  till stan å köpa gymkort ! :) Nu jäääävlar ska Sara börja träna ! :D

Nej nu orkar jaginte skriva mer :) Finns på mobilen resten av dagen för er geeks ! :D Puss påer !



Bild på tatueringen som blev i fredags :) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0