16 April

Dagen har vart bra!
Skolan började tio över tio ! Snacka om kort dag!
Ja som sagt började tio över tio och slutade tjugo i elva ? x) haha. Super kort dag super skööönt!
Underbart väder har det vart också. Men men, efter skolan drog jag och Denise på rode tripp å stjussade Emelie till Ransta :).
Sen vart det hem till mig, ut me hundarna hämta datorn sen vart det till skolan igen hämtade Andreas, drog hem till Denise å hämtade hans cykel sen drog vi hem till honom på Dalhem. Där vart det en tatuering för Sara Södereng ! ;D
Riktigt nöjd faktiskt ! :)
Bild kommer när den läkt bättre, eller tills man ser färgen bättre iallafall :)
Kan ju säga att det gjorde SJUUUKT ont att fylla i färgen ! ;o trodde seriöst jag skulle avlida.
men de va det värt ! :)
Sen stjussade jag hem Denise och jag åkte hem. Sen har jag inte gjort så mycket lagat mat har jag gjort idag :). Kocken Sara lagade makarone låda :) gott gott.
mot kvällningen drog jag och mamma in till stan köpte tjockis käk och hyrde film. "Old dogs" med Jhon Travolta och vet inte vad den andra heter. Men trodde den skulle vara bättre än va den va faktiskt. Funderar på att kolla mer på Jhon Travolta  i kväll :). Han är ju så SNYGG!
MUMS !
Ej nu blir det krypa ner i sängen tror jag :)
Natti Natti ! :)




Jag hatar att sakna dig när du inte saknar mig tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0