13 April

Jahapp, kvällen bjöd på tankar å åter tankar :/ Inte kul!
Känner mig totalt förvirrad.
Kollade på Twilight- New Moon, super bra men blir galen på slutet! Gaah ! Vill se trean nuuu!
Galet, efter New Moon vart det kolla lite på Full frys men tröttnade snabbt när man sett samma avsnitt hundra gånger O.o
Jocke kom dock inte ut å gjorde mig sällskap på kvällen så vart ensamt, men han skulle komma i morgon i stället. Super nice! Får väl se vad som händer då.
Blir väl kolla på film å muppa oss eller något. Känner att jag inte orkar skriva så mycket nu, tankarna snurrar å snurrar så ska kolla på How I met your mother nu sen blir det sova. Skola i morgon :( Har prov och glömt böckerna hemma. Känner inte helt okej faktiskt. Kommer få IG på det här :( och har redan ett rest prov , plus två stycken i religionen som jag tydligen inte får göra försen i slutet :'( Fan vad jag hatar stressen å pressen, kommer jag klara det eller kommer jag kolapsa halvvägs ? :/
Aja, kolapsar jag så har jag väl tur kanske någon kan få mig upp på fötterna igen, men inte så troligt.

Aja , god natt alla.


Du är underbar, jag är förvirrad.
Jag tror jag håller käften om hur jag känner för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0