12 April

Klockan är nu 07.16 (y)
Solen skiner och dagen ska tillbringas i skolan (y) Yeey ! NOT !
Men som tur är så är det kort dag, hoppas jag >< Vet aldrig med dom där svinen om dom har lagt till lektioner eller inte O.o
Men men, jag SKA iallafall sluta kvart över tolv.
Då vet jag inte vad som händer ><
Skulle ju träffat Jocke idag men han har blivit sjuk. Så blir väl hitta på något annat roligt ;P.
Ska in till vetrinären idag med Hugo O.o får väl se vad dom säger nu då.
Hopppas på att det bara är framtänderna som ska fixas blir billigast så (y).


Sitter nu och lyssnar på  musik :)
http://www.youtube.com/watch?v=psuRGfAaju4&feature=fvst
har blivit lite små kär i den låten (a) Men det får jag ! ; )
Sitter också å väntar på Kajsa : ), får åka med henne idag när inte jag har någon bil O.o
Tack och lov så fick jag åka med snälla Kajsa så jag slapp den där äckel bussen O.o
Fan går hellre in till skolan än att åka bussen känns det som >< BLÄ !
Så hon skulle komma hit vid en kvart i åtta sen åker vi till skolan.
Nej men, skriver senare kanske ?

PUSS HEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0