12 April

dagen har bjudit på  toppen väder (y)
Super skönt hoppas det håller i !
Idag i skolan har vi haft feministiskt självförsvar, AS ROLIGT !
Det va fan riktigt roligt :)
Efter skolan drog jag hem : )
Sen vart det byta om och sen åka in till stan igen och träffa Jocke och Bina : )
Drog ner på stan å fixade  å trixade lite, stjussade sen hem Bina å jag kidnappade Jocke hem till mig hämtade Hugo och drog till vetrinären, ska dit i morgon och splia tänderna på honom (y)
Sen åkte vi till landet igen (y)
Sen kollade vi lite på tv, och sen va han tvungen att åka hem igen ! O.o
Han skulle äta. Så nu sitter jag här och kollar på Navy CSI ! Inte så där jätte roligt. Men men, blir nog kolla på Twilight- New moon snart. Skulle kolla på den med jocke men vart ikke så, han ska vara hemma tydligen (y) aja får väl försöka hitta på något roligt.


TjaråååÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0