11 April

Inte världens bästa humör !

Jag vet inte om jag ska tro ett skit på vad du säger.
Jag vet inte om jag kan lita på dig.
Jag vet inte om du menar det du säger eller om det bara är tomma ord?
Visa vad fan du vill !
Vill du ha mig får du fan kämpa för mig , du kan ju glömma att det här kommer bli lätt.
Jag vill att du visar mig att det är mig du vill ha, det är när du har visat mig det , de är då det kan bli bra.
Det är då jag kan lita på dig..
Jusst nu,vet jag faktiskt inte.

Mitt hjärta säger en sak, men mitt huvud en  helt annan.

Mitt hjärta svider och det svider i  halsen. Kanske ska man skita i känslorna, stänga av dom ?
Någon som kan lära mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0