11 April

idag har jag inte gjort så mycket vaknade vid tolv tiden.
Pratade lite med Jocke som har blivit magsjuk :/ stackare !
Men han åkte ner ändå :) Han är nog i Uppsala nu där Robin skulle hämta honom :).
Skönt att få träffa honom igen  :).  Har som sagt inte gjort så mycket, vart sol idag  (y) Gillas!
Så pappa har fixat med mammas bil, och syrran har städat sin bil. Jag va ute med hundarna ett tag och hade ingenting att göra ><
Har kollat på G- force också :) bra bra film!
Sen kollade jag på Herkules och städade. Så nu är mitt rum rent :)
Damsugit, torkat golvet , strykt och bytt gardiner och dammat, jag är duktig !

Jusst nu sitter jag och funderar på om man ska in till stan i kväll och träffa jocke ett tag. Beror på när han kommer hem från Uppsala? vad kan det ta att åka där ifrån en och en halv timme kanske ? Så han kanske är hemma vid halv tio?
Eh vi får väl se OM han hör av sig :P.
Annars blir det inte till att åka till stan :P. Men får se vad som visar sig :).
Blir väl att träffa honom någon annan dag annars får la se vad fan som händer :P .
I morgon ska Hugo till vetrinären igen O.o
Fixa hans tänder, får väl se hur mycket det går på nu då :S Hoppas det bara är framtänderna som behövs fixas så det bara kostar 100 kr (y) hoppas kan man väl.
Va kanske där för en och en halv månad sen sist ?  aja , va där för inte så länge sen iallafall, då sa dom att han har en medfödd sjukdom så hans tänder växer som fan! ;o  as drygt, dom blir as långa på hur kort tid som helst ;S. Men men, lär man dit så lär man.

Nej skriver mer senare kanske (y) : Byyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0