Sömnbrist

usch , inte sovit bra alls i natt :P
Fick väl å la mig vid två någonting tror jag ;p.
Kunde fan inte somna ;o
Låg as länge å försökte somna , när jag väl somnade ett tag så drömde jag värsta konstiga drömmen att jag å Robin snodde en bil i natt xD haha.
Kul kul.
Sen vid tjugo i fyra vaknade jag då fick jag sms av danne x) haha.
Så smsade med honom ett litet tag sen va det till att försöka somna om igen.
haha , kunde somna då iallafall ;p. Så Somnade å vaknade vid halv tio x) haha.
haha, så slog på datorn spelade lite fish life (a)
Börjar känna mig otroligt nörd (a) haha men men tidsfördriv !
haha. I fredags hade jag as roligt iallafall ;D haha
Dansade å skrattade super mycket :)
Haha , värsta raggningsrepliken fick man också xD garvade nästan ihjäl mig ( är inte van med att råka ut för raggningsrepliker ) Så det va sjukt roligt garvade nästan så jag kissade på mig x)
I går va jag bara hemma. Låg typ i pyamasen hela dagen x) haha . Sköööönt !
Drog in till stan med mamma ett tag för att handla lite där träffade jag Ruuubin och Markus :)
Sen vart det kolla på film med mamma å tjocka oss  :)


I morgon är det skola också >< , USCH SÄGER JAG BARA!
Men hoppas på att det blir som jag vill i morgon :)) !


Hörs då heeeej leverpastej ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0