Snart dejt med kudden

Ja det har fan inte hänt så mycket mer idag än när jag skrev tidigare ;o
Men jag har faktistk vart in till stan ett tag idag :P
Va tvungen att åka och lämna in filmer som vi hyrde till film kvällen i måndags :)
Så fick övningsköra lite också med pappa. Gick väl lite så där.
Fan det börjar närma sig uppkörning och teoriprov  >< * klump i magen *
Börjar bli lite nervös, NU liksom !
Va fan kommer jag då inte vara dagarna före liksom ;o
shiit !
Blä nu vart jag ännu mer nervös så nu ska jag inte snacka nå mer om det xD haha.
Har kollat lite på One tree hill som vanligt (a) ska snart sova blir sova efter efterlyst.
I morgon blir det skolan men först ska jag köra lite bil på nisses x) haha.
Sen blir det väl åka hem å ha tråkigt som vanligt >< Suck på lander säger jag då bara !
Men men, måste nog börja plugga lite mer teori också ska nog köra en gång teori innan jag ska lägga mig för att sova :) haha.
Nej nu orkar jag inte skriva mer hörs då hej !



Snart måste du nästa betala hyra så ofta som du bor i mitt huvud ? ;o








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0