Rock & Roll party queen

Ligger nu i sängen  helt trött, denise sitter på golvet och lägger pussel :)
Ska snart hoppa in i duchen, sen blir det in till stan och kolla efter maskeradkläder :)
Hoppas man hittar något bra :)
Igår va väl humöret lite upp och ner, lätt irriterad på nyfiket folk.
Men men, man måste få vara på dåligt humör ibland annars vet man inte hur det känns att vara riktigt glad :)
haha.

Igår blev det en stor tanke på vad jag ska tatuera för något ;o
Kom fram till en bild, så TYCK TILL !
Fick ju också en komentar i ett inlägg där de va någon som inte tyckte att jag skulle perca bröst vårtan, vill men vette fan om jag vågar så börjar fundera på läppen (a) haha.
Klipp tid ska nog beställas idag också, ska höra med mammsen om dom tänker betala för jag har då inte råd !

men men bild på tatueringen kommer längre ner så TYCK TILL !

Senare idag blir det åka till västerås Daniel fyller år idag så ska dit och fika :)
Åker dit vid fyra med syster ryster :)
Sen tror jag till och med att hundarna skulle följa med hem till Saladamm :)
Wiie , mosters favoriter ;D

Nej får se om det blir uppdatering senare i kväll eller något, annars får ni ha det gott :)
PUUUS HEEEJ







TATUERA`?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0