Kärleken är inte blind..

Hemma och kollar på One tree hill som vanligt :)

Är på andra sesongen nu :) hehe så nu börjar det bli spännande ;) nog för att jag redan har sett allt men men ändå ;D haha
Har lite tråkigt så tog nyss lite bilder x) haha.
Och märkte att mitt hår har blivit långt ;o haha , tycker jag iallafall så funderar på att klippa mig :)
Bild på frisyren kommer :) Så TYCK TILL !:)
haha.
Funderar också på att perca bröstvårtan (a) haha
Men vette fan om jag vågar ;o !
Sen tatuering i mina tankar ;o haha
Skriva mitt namn vid handleden :) Bild kommer på texten :) så TYCK TILL om den också vettja :D haha.
nej nu ska jag dra å muppa mig ;D haha.
Puss på er !


Välj text stil till tatueringen bild 1 eller  2 :D?


 

 

 

Frisyren vad tycks ? :)

 

 


Kommentarer
Postat av: secret admire

åhhh, nej skaffa inte percing på bröstet :O är ju så hemskt och du är ju redan så vacker ändå =)

2009-10-22 @ 00:50:17
Postat av: Anonym

Haha, secret admire ? Vem är du ? xD

2009-10-22 @ 13:40:36
Postat av: Anonym

Secret admier vem är du ? xD

2009-10-22 @ 14:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0