Film kväll :)

Igår vart det film kväll hos mig :)
Skräckisar som vanligt ;D
Tim, Öhman, Lisa ,  Denise, Oggy och Ruubin va här å kollade film :)
haha, vi är väldigt duktiga på att hyra dåliga filmer tycker jag >< haha. Vi hyrde tre stycken och då va det en film som va bra av tre ;D haha.
Men det va mysigt ändå. Kollade på Trick or treat eller hur det nu stavas :). Haha , väääärsta söta elaka ungen va med xD haha , Gick runt med typ en påse på huvet men han va as söt xD haha. Sen under kanske han inte va lika söt där han vart en godis ätande pumpa xD haha. Men han vart söt igen när han satt på sig säcken/påsen över skallen :) haha.
Sen vart det också två till filmer. Ja den ena den va väl rätt läskig ibland menva fan va någon trädgårdsskötare som gick runt å mördade folk xD haha.
Sen kom den sista braiga filmen :D haha.
Denise och Oggy drog efter den andra filmen så det vart jag robin lisa tim å öhman kvar :)
Så vi slog på den sista filmen :) haha.
Den va braa! :)
fanns väl en äcklig scen som jag inte ens kollade på gömde mig då, sjukt äckligt!
Sen efter ett tag drog nästan alla ;o vart bara söt å jag kvar :)
mys :) Kollade på film och snackade å muppade oss :)
haha.
Sen vid halv sex , sex kanske han drog ;p. haha
Så då vart det soooova  :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0