Du är söt å ja GILLAR´T :)

Försöket att sova men går som vanligt inte O_o
Fan har inte kunnat lagt mig i sängen å bara slocknat på jätte länge nu :/ Har typ legat uppe jätte länge innan jag somnat ;s
Sjukt drygt :s
Men lär väl försöka snart igen :)
I morgon kommer ida :)
Slutar fem över tolv i morgon så vi kanske ska till Saras grav i morgon hela klassen.

På lördag kanske jag får träffa söt. HOPPAS !
I helgen blir det lungt iallafall :). Ska ta det lungt å ta ut allt tills nästa helg ;D då blir det party Torsdag, Fredag och Lördag :D WIIIE!

Nej nu måste jag fan försöka sova ska kolla till fiskarna innan jag stänger av datorn bara (a) haha , Jo tack jag vet det står Nörd i pannan på mig ;D





DU ÄR SÖT Å JAG GILLAR`T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0