21 December - Städning dag 2

Igentligen ska jag väl springa där nere som är förvirrad höna och städa, men va fan orkar inte !
Men lär väl, blir ju rätt så mysigt när det är klart.
Va till skolan idag och hade religions prov och det gick inte så där jätte bra, blir muntligt efter jullovet i stället.
Men men , aja inte mitt fel att jag är dåligt när det gäller skolan.

Känns verkligen inte som om det är julafton snart, liksom tre dagar kvar ! STRESSIGT !
Fan det innebär då att det snart är nytt år och då innebär det att projektarbetet snart ska vara klart !
ÅÅÅÅH!, blir galen. Känner inte alls för det :/.
Varför ska vi ah det ?;/
Vill inte vill inte !

Aja , till något annat ämne så känns det som om mitt huvud kommer sprängas av tankar och funderingar!
Allt jag vet är att du är ett jävla as, som är full med skit och lögner som du spottar ur dig varje dag.
Jag är faktiskt rätt glad att jag slipper det. Men stör mig ändå på det , stör mig mest på att jag kunde tro på det mesta, och att jag märkte allt försent. Skulle aldrig förlåtit dig!
Att jag kan ha vart så dum i huvet själv :s.
Grymt besviken på mig själv!


Nej usch nu lär jag nästan städa för att komma på andra tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0