20 december -städning

ah , jag å mamma håller på att julstäda och fixa å dona med pyntning.
Eller ah jag har tagit en liten pause för jag vet inte vad jag ska göra längre ><.
bäst att låta mamma ta hand om julpyntningen medans jag städar rummen kanske ? Hon vet ju vart allt ska vara å så vidare :P.
ah , det är den 20 December idag också ;o
Inne bär då att det är 4 dagar kvar till Julafton :o Tiden får fooort !
Snart är det Födelsedag också :)
Får först säga grattis till sysslingen Thomas som fyller 19 den 26 december , sen är det grattis till mig och morbror Robert som fyller den 27 December, och sist men inte minst JP som fyller den 28 December ;D.
Så nästa helg är det många födelsedagar på rad :).
Men blir bara 19 helt värdelös ålder må jag säga :o, vill järna hoppa över till 20 direkt , men man måste väl fylla 19 först :P.

Aja , i fredags vart det festa :)
Sen i går vart det dega hemma hela kvällen med mamma och pappa , vart filmer och äta gott , mysigt ! :)
Behövdes en hemma kväll kände jag.
I morgon är det måndag , ledig i morgon men måste ändå till skolan å göra Religions prov >< 14.20 om judendommen >< fattar nada !
Men blir väl plugga i kväll antar jag , händer väl ändå inte så mycket mer än att sitta hemma ensam på en söndag framför tvn ? Nej precis som alla andra dagar för mig :P .


Igår fick jag verkligen en tanke ställare, eller kanske inte en tanke ställare men funderade verkligen mycket igår :s
Fan, jag har haft ett toppen förhållande !? Ett förhållande som man kunde lite på personen till 100% om inte mer ! Han älskade mig och jag visste om det , jag älskade honom å han visste om det,  kände mig trygg med honom och det bästa med allt va att jag kunde lite på honom.
Är det en sån där sak som man bara kommer att kunna känna en gång i sitt liv? :/
Hoppas verkligen inte, vill ha ett sånt förhållande igen.
Så nu har jag bestämt mig att jag ska vänta tills jag känner att jag verkligen hittat en kille som jag känner att jag kan lita på och som jag kan se en framtid med , inte en framtid på bara två veckor men en framtid som sträcker sig några år framåt typ 2-3 år :)


Men nu ropar morsan måste kila :) Skriver mer i kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0