11-december Modell.

Jajjamensan vart en kort dag idag i skolan, Hade sovmorgon till tio över tio men drog in med nio bussen till skolan för att kolla på lucian :)
Super bra ! :) Vera va otroligt fin som lucia :) (Y)
Sen efter lucian vart det att klassen satt sig och pluggade hade ju samhällsprov om familjerätt :o Fan skrev på alla frågor förutom 3 så får jag inte godkänt blir jag GRYMT besviken alltså :o Tror jag aldrig har skrivit så där mycket på ett prov någongång faktiskt ;o.
men men , va klar med provet typ tjugo i elva , så vart dra till matsalen och käka grööt och muppa lite ;D as flum!
Sen vart det att jag å denise drog hem till henne medans vi väntade på tåget som skulle ta oss till västerås :)
När vi väl kom till västerås så drog vi mot skrapan tog hissen upp till den 19:e våningen , gryyyymt jävla läskigt att se ut när man åkte upp , usch å bläää!Vart fan höjdrädd och det brukar fan inte jag vara :o va nog Denise som skrämde upp mig ;s den jäkeln ! ;D haha.
Men vi kom upp levande iallafall :)  sen gick vi in i THE STUDIO ! Yes vi va där för att få leka modeller för en dag ! :) Sjukt kul !
Kom in fick hänga av oss kläderna skriva in oss och sedan sitta i sofforna för att vänta på att bli intagna för sminkning :) när sminkningen va klar så vart det sitta i sofforna och vänta igen, men denna gång på att bli fottade :) Nervositeten steg, men det gick sjukt bra. Hur kul som helt faktiskt ! :)
Sitter nu och kollar på idol, och jag säger bara JAAAAAAAAAAAAAAAAA ERIIIIIIIK IDOL 2009 !!!!!!

Så jävla bra , vet hoppades på att han skulle komma tvåa för att det alltid går bättre för dom på något konstigt vis ;o men va fan han förtjänade fan första plats och jag hoppas det fan ändras om att det går bättre för tvåan , för erik SKA det gå bra för !


Men men , nu vet jag inte vad jag ska skriva för något längre blir bild från modellandet idag ;D

Puss hej !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0